Nowoczesna architektura : Wyzwanie dotyczące architektury otwartej 2009: klasa

Za kilka minut Barack Obama wygłosi przemówienie Back to School (przeczytaj pełny tekst w Huffington Post), tuż po ogłoszeniu wyników konkursu Open Architecture 2009.
Kończąc, Obama mówi: Ciężko pracuję, aby naprawić twoje klasy i dostarczyć ci książki, sprzęt i komputery, których powinieneś się nauczyć.
Ale ty też musisz wykonać swoją część.
Cameron Sinclair, założyciel Architecture for Humanity, odpowiada na Twitterze.
W tym roku Open Architecture Challenge zwróciło się do architektów, projektantów i inżynierów o ponowne przemyślenie klasy przyszłości.
Brzmi jak typowa konkurencja, ale nie jest: wymagano od nich współpracy z prawdziwymi uczniami w prawdziwych szkołach w swojej społeczności, aby opracować prawdziwe rozwiązania.
Na zewnątrz Zwycięzcą tegorocznego Wyzwania jest Szkoła Społeczności Teton Valley, z projektem zaprojektowanym wraz z powstającą praktyką Section Eight.
Szkoła Teton Valley Community School w niezależnej, niezależnej od zysku szkole położonej w Victor, Idaho, która jest jednym z najbardziej niedofinansowanych systemów szkolnych w kraju.
Obecnie szkoła opiera się na przebudowanym domu, ale dzięki tej nagrodzie są bliżej do uzyskania pełnej klasy.
Są też inne nagrody, które opiszę później, ale to coś więcej niż tylko nagrody.
Wyzwanie otrzymało ponad 1000 zgłoszeń, które mogą stać się prawdziwymi projektami, które mogą przyczynić się do poprawy jakości edukacji na całym świecie.
Architektura dla ludzkości ustanowiła Fundusz Modernizacji Klasy, który ma na celu zapewnienie finansowania początkowego i wsparcia dla lokalnych szkół we wdrażaniu opracowanych przez nich rozwiązań projektowych.
Zwycięzca Wyzwania: Szkoła Teton Valley Community School, Victor, Idaho, USA Zaprojektowany przez: Section Eight, Victor, Idaho, USA Założyciele.
Nagroda: The Corporación Educativa y Social Waldorf, Bogota, Kolumbia Projekt i wykonanie: Arquitectura Justa, Bogota, Kolumbia Projekt modernizacji Best Urban Classroom: Rumi School of Excellence, Hyderabad, Indie Zaprojektowany: IDEO, San Francisco, Kalifornia, USA Najlepszy projekt klasy wiejskiej: Budynek Tomorrow Academy, Wakiso and Kiboga, Uganda Zaprojektowany przez: Gifford LLP, Londyn, Wielka Brytania Najlepszy projekt szkolny z możliwością ponownego odnalezienia: Druid Hills High School, Georgia, USA Zaprojektowany przez: Perkins and Will, Georgia, USA Exterior Exterior Szkoła znajduje się na dwa akrowe miejsce w obrębie dwóch istniejących rezydencji, które zostały przekształcone w klasy.
Ze względu na ograniczenia przestrzenne połowa uczniów szkoły znajduje się w pobliskim kampusie satelitarnym, tworząc niezorganizowany obiekt szkolny.
Po spotkaniu z uczniami, nauczycielami i rodzicami, plan ogólny szkoły Teton Valley Community School zawiera pięć proponowanych budynków klasowych.
Konstrukcja pozwala na elastyczność w ich rozstawie i konstrukcji.
Budynki klasy mogą być budowane lub prefabrykowane w dwóch modułach, które można wysłać na stronę.
Celem projektu było stworzenie elastycznych konfiguracji przestrzennych, zmniejszenie śladu ekologicznego szkoły i stworzenie silnego związku z otoczeniem w odpowiedzi na klimat górski.
Tablica prezentacyjna Zewnętrzna część zewnętrzna Wnętrze Proces uczestnictwa Proces uczestnictwa Diagrama Widok rozstrzelony Plan Siteplan Sekcja Sekcja 2 Elewacja Elewacja 2
[patrz też: wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko, kabiny toaletowe, hologramy na legitymację studencką ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: hologramy na legitymację studencką kabiny toaletowe wypożyczalnia samochodów gdańsk lotnisko